معرفی اسپیکر های کپسولی X-Mini
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی اسپیکر های کپسولی X-Mini
نوشته شده در یک شنبه 17 بهمن 1389
بازدید : 1513
نویسنده : MRK

شاید یکی از مهم ترین آرزوی های کمپانی های ساخت دستگاه های چند رسانه ای قابل حمل ، اعم از انواع مختلف Player و لپ تاپ ها ارائه کیفیت صدا نسبتا قابل قبول و راضی نگاه داشتن خریداران در این مقوله بوده. ولی همواره 2 عامل بسیار مهم محدودیت های بسیار بنیادی برای سازندگان ایجاد کرده اند. محدودیت اول حجم اسپیکر و محدودیت دوم که مهم تر از محدودیت اول است انرژی مصرفی آمپیلی فایر راه انداز اسپیکر می باشد.


تصویر مطلب صفر


کمپانی کوچک xmi ( تاسیس شده در آگوست 2006 واقع در سنگاپور ) به نوعی تحول بسیار بزرگ در طراحی و تولید اسپیکرهای قابل حمل ایجاد کرده . اسپیکرهای کپسولی تحت برند تجاری X-mini ساخت این کمپانی با حجم بسیار کم و مصرف انرژی فوق العاده پایین کیفیتی فوق تصور از خود ارائه می دهند ! در واقع اگر برای اولین بار جثه کوچک این اسپیکر ها را ببینید، در اولین نگاه شاید گول جثه کوچک آن ها رو بخورید و بی تفاوت از کنارشان عبور کنید ولی هنگامی که به صورت عملی حجم و کیفیت پخش صدا و موزیک را از آن ها بشنوید بی درنگ به شدت تعجب خواهید کرد ! از آن گذشته باتری داخلی به همراه تعبیه شارژر در داخل خود دستگاه و مصرف انرژی اندک به همراه پخش بی وقفه بیش از 6 الی 12 ساعت  (وابسه به مدل و شرایط متعدد) موزیک تنها با یک بار شارژ 1 الی 2.5 ساعته از دیگر قابلیت های این دستگاه جالب می باشد !

در واقع این دستگاه به معنای واقعی مصداق ضرب المثل "  فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه !  " می باشد !

محصولان تولیدی این کمپانی را 4 مدل اسپیکر کپسولی با مدل های تجاری زیر تشکیل می دهند :

X-Mini I 1.1
X-Mini II
X-Mini Happy
X-Mini Max I

همچنین لوازم جانبی این محصولات که شامل کیف اورجینال، سیم های رابط و شارژر سفری USB می باشد نیز در فروشگاه آنلاین این کمپانی به آدرس http://www.X-Mini.com/EN/Online-Store یافت می شود.

جالب است بدانید با خرید هر یک از محصولات این کمپانی، 10% از مبلغی که به این منظور پرداخته اید صرف کمک به سازمان Children International شده  و صرف تهیه غذا ، پوشاک ، دارو ، حفظ بهداشت و پشتیبانی جهت تحصیل بیش از 1 میلیون کودک فقیر در 11 کشور دنیا می شود.

 




:: برچسب‌ها: اسپیکر های کپسولی X-Mini ,



مطالب مرتبط با این پست
.